Safalar getirdiniz, safa geldiniz dostlar!

Umarım herkes bu sıcak yaz günlerini süblimleşmeden atlatabilir.

Sizlere kızgın kumlardan serin sulara atlama etkisi yaratacak iki farklı Instagram sayfasından bahsedeceğim. Art For Duende ve Art For Duende Shop

shop logo

Bir kaç ay önce aslında 2016 Favoriler yazımda bahsetmiştim ama daha detaylı bir yazısını hazırlamak için shopun biraz ilerlemesini bekledim.

Art For Duende, daha önce de dediğim gibi birbirinden yetenekli, birbirinden sanatsever ve birbirinden güzel üç yakın arkadaşın kendilerinde ‘DUENDE’ etkisi yaratan sanat eserlerini  paylaşmak üzere Twitter’ da başlayıp, Instagram ve Facebook da devam eden,  sanat tarihine damgasını vurmuş, adını ve hikayesini sık sık duyduğumuz eserlerin yanı sıra, gizli kalmış ya da bir birinden ilginç yetenekleri bizlerle paylaşmaya başladıkları sanat hesabı diyebilirim. Bu arada benim gibi onlar sayesinde öğrenecekler için de ‘DUENDE’, İspanyolca’da sanat eserinin insanı derinden etkileyen  gücü anlamına geliyor.

duende
ART FOR DUENDE INSTAGRAM HESABI İÇİN TIKLAYIN

 

Şimdi ise gelelim onları özel kılan kısıma yani Art For Duende Shop’a.

Duende kısmı gayet hoş, gayet güzel, inanılmaz bir girişim lakin! Bu sanatsever arkadaşların kendi yeteneklerini sergiledikleri, kendi çizimlerini, resimlerini bizlerle hem görsel, hem de eser bazında paylaştıkları hesapları da var. Bu noktada işte şu devreye giriyor. Bizler oturduğumuz yerden araştırma zahmetine dahi girmeden bu tarz hesaplar sayesinde, o uzak uzak sanat müzelerinde ki eserlere şıp diye ulaşıyoruz. Tüketiyoruz. Bu insanlar yapmış biz de yapabilir miyiz diye düşünmeden üzerinden geçiyoruz. Bu kızlar ise ‘Bakın bu eserleri paylaşıyoruz, akımlardan, sanatçılarından bahsediyoruz ama biz de bir şeyler çiziyoruz hem de çok makul ve cuzi bir ücretle bunlara sahip de olabiliyorsunuz’. diyorlar. İyi de diyorlar valla. Çünkü ben çizimlerine BA YI LI YOR UM. Eminim içinizde yeteneğe değer veren, evinin duvarlarını basma kalıp canvas tablolar yerine, böylesi güzel çizimlerle süslemek isteyen sanatseverler vardır.

Özellikle şu Gold Rose serisi gözlerimden kalpler çıkarıyor. 

Gold Rose serisinden önce benim en beğendiklerim ve edindiklerim olmadı mı? Oldu tabii ki.

20170508_223725
Burası Prag. Canım Mine Canan canlı yayında çizmişti. Kaçıramazdım.

 

20170508_230938
Skull görseli zaten hayatımda en çok sevdiklerimden. Bunu görünce ss alıp telefonumun arka planı yapmıştım. Şimdi de başucu kitaplarımın bekçisi.

 

20170508_231150
Bir de böyleli mühürlü, stickerlı zarflarla falan gönderiyorlar. İnanamazsınız.

 

İçeriğimin her yerinde ki mavi yazılara tıklayarak resmi sayfalarına ulaşabilirsiniz ama adettendir ya ben buraya da koyuyorum üzerlerine tıklayabilirsiniz.

Art For Duende Twitter

Art For Duende Instagram

Art For Duende Shop Instagram

Art For Duende Facebook

Art For Duende About Me

Görsellerin tamamı resmi sayfalarından olup, sayfa sahiplerinin izni ile kullanılmıştır. Benim sahip olduklarım ise benim çekimim. *Ürün fotoğraflamak ne zormuş yahu!*

Kızlar başarılarınızın devamını, takipçilerinizin milyonlara ulaşmasını ve satışlarınızın bol olmasını diliyorum. Hep destek, tam destek sizinleyim.

Bir sonra ki içeriğimde buluşana kadar huzurla kalın.

*Sayfanın çeşitli yerlerinde benim de medya linklerim var onu da söylemek isterim.

