Herkese kocaman merhaba!

2017′ nin ilk yazısında sizlere yeni bir isimden bahsetmek istedim. Egemen Yıldırım.

Aslında ne kadar güzel zamanlarda yaşıyoruz. Dur şimdi aklına öyle her gün televizyonda, radyoda, gazetede denk geldiğin vahşeti getirme ben başka bir şey söylüyorum. Gerçekten çok güzel zamanlarda yaşıyoruz bence. Tek bir ekranla, bir kaç tıkla dev kitlelere müthiş hızlı ve kolayca erişebiliyoruz. Doğru kullandığımız takdirde de sesimizi duyabilmemiz, kendimizi gösterebilmemiz an meselesi. Eğer gerçekten yaratıcı biriyseniz, ortaya bir şeyler koyabiliyorsanız hemen fark yaratıyorsunuz. İşte bu tüketici toplumun içindeki üretici fikirler ‘SCORP‘ diye bir uygulama yaptılar ve çıkarır çıkarmaz popüler oldular. Çünkü insanlara fikirlerini, yeteneklerini, söylemek istediklerini, yani yapmak istedikileri her şeyi yapabilmeleri için 15 saniye verdiler.

scorp-hesabi-nasil-silinir
Scorp resmi sayfası için burayı tıklayın.

İşte sizlere bahsetmek istediğim bu adam da kendi sesini, müzikal yeteneğini bize scorp sayesinde duyurmuş, sosyal mecraları doğru kullanmayı bilen biri.

Egemen’ in profiline ne zaman baksam 5 gönderisinden 3ünde kesinlikle şarkı söylüyor. Valla benimde öyle sesim olsa ben de söylerim. Yok be ne kıskanacağım. Dur bağlamdan koptum, ne diyordum? He Egemen!

Açıkçası ben öyle herkesi takip etmeyi sevmiyorum, her mecrada kendime belirli insanlar seçiyorum fikirlerini, görüşlerini, paylaştıklarını beğendiğim onları takip ediyorum. Egemen’ i sanırım çok uzun zamandır takip ediyorum. Kendisine ilk ‘O Ses Scorp’ başlığında denk gelmiştim profiline baktım ve anında follow.

Kendisi aslında bu tekliden önce ‘Rising Star’ yarışmasına katılmıştı ama bilirsiniz işte bazen işler istediğiniz gibi gitmez ya, öyle bir durum oldu ve başka bir güçlü ses eledi Egemen’i. Ama o vazgeçmedi. Şarkı söyledi. Sesini haykırmaya devam etti. Ve bu yolda çok büyük bir girişimle ilk resmi parçası ‘Rüyalar Bitmese’ yi paylaştı bizimle.

hqdefault

Seyhan Müzik etiketiyle yayınlanan albümün içinde sözü, müziği Egemen’e ait Rüyalar Bitmese’ nin iki farklı versiyonu bulunuyor. Biri Erman Açiler yönetmenliğinde kliplendirdiği versiyonu, bir de piyano versiyonu. Açıkçası ben her ne kadar şarkıya hasta olsam da piyano versiyonunu çok daha fazla beğendim.

Şimdi şöyle bir şey söz konusu ben böyle birini daha tanıyorum. Favoriler yazımda size onun ne kadar bebksi olduğundan ve ne kadar sevdiğimden bahsettim. İrem Derici. Biliyorsunuz ki o da O Ses Türkiye’ ye katılıp elenmişti. Sonra ne oldu? Yılmadı. Bensiz Yapamazsın’ ı çıkardı. belki istediği ivmeyi yakalayamadı ama en azından bu büyük bir adımdı. Sonra Düşler Ülkesinin Gelgit Akıllısı ile patladı gitti. Ben inanıyorum ki Egemen’ de bu yolda çok başarılı bir müzisyen olacak ve umarım bu parçasıyla o sekteye uğramadan başarıyı yakalar. Adam hem yazıyor, hem besteliyor üstüne bir de söylüyor. Yani olayın mutfağına da hakim. Ben böyle arkadaşlara sanatçı demeyi daha çok seviyorum çünkü; müziği sağdan, sözleri soldan, vokalleri başka taraftan alınca bize şarkıyı duyuran kişi sanatçı değil yorumcu oluyor bence.

Şimdiden gençler arasında inanılmaz popüler olan bu parça, kendinden baya söz ettirecek gibi duruyor. Çıktığı yolda, gözünü diktiği hedefte Egemen’e başarılar biliyorum. Sanatın, sanatçının ve başarılı olabileceğine inandığım her işin arkasında olduğum gibi, bu işte de onun arkasındayım.

Hop burada şarkının yasal klibi; TIKLAYIN

Hop burada da Spotify link; TIKLAYIN

Hadi yine iyisiniz. 🙂

Sizler de yorumlarınızı, görüşlerinizi, önerilerinizi benimle paylaşa bilirsiniz. Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere. Yorumlarda buluşalım.

Huzurla kalın.

