Herkese merhaba!

Bu sefer ger├žekten e─členceli, bol g├Ârselli ve di─čerlerine g├Âre biraz daha uzun bir derlemeyle kar┼č─▒n─▒zday─▒m.

┼×imdi ┼č├Âyle bir oturdum ve bakt─▒m ki hemen hemen her blogda bir ‘Favoriler’ bir ‘Bitenler’ efendime s├Âyleyeyim bir bir ┼čeyler falan. Dedim ki ‘2016 biterken benim blogumda neden bir 2016 favoriler yaz─▒s─▒ olmas─▒n?’ Hakl─▒y─▒m bence. Tamam standartlar─▒n i├žerisinde de─čilim ama d─▒┼č─▒nda da de─čilim. Bu fikir mant─▒kl─▒ gelince derhal kendi cetvelimi olu┼čturdum ve sizler i├žin bu y─▒l ki kendi favorilerimi derledim. Sanat├ž─▒lar─▒, uygulamalar─▒ vs. merak ederseniz, ┼č├Âyle bir g├Âz atmak isterseniz diye g├Ârsellerin alt─▒na ger├žek hesaplar─▒n─▒n linklerini de b─▒rakaca─č─▒m. Hadi ba┼člayal─▒m!


Ladies and gentlemen our show is beginning. Enjoy yourself.


Favori Blog

Bu k─▒s─▒mda asl─▒nda ├Âyle uzun uzun saatler harcayarak, ├╝zerinde kafa patlatarak bir se├žim yapmad─▒m. ├ç├╝nk├╝ favori blogum belli. Gerek yaz─▒ ├╝slubu, gerek i├žerik yarat─▒c─▒l─▒─č─▒, gerek efsane g├Ârselleriyle, en be─čendi─čim tagi PERFECT WEEKEND ile, benim favori blogum;

kubilay
kubilaysakarya.com

Favori Youtube Kanal─▒

├çok uzun bir zaman olmad─▒ asl─▒nda ben ├Âyle abone olmaya ba┼člay─▒p s─▒k─▒ bir ┼čekilde youtuber takip├žisi olal─▒ ama elbette Bar─▒┼č ├ľzcan olsun, Asl─▒ ─░nand─▒k olsun bir ├žok kanala aboneli─čim var. Can’ ─▒ izledi─čim ilk videosundan itibaren ├žok samimi ve ba┼čar─▒l─▒ buluyorum. Gen├žlere verdi─či tavsiyeler, bahsetti─či konular, ili┼čkilere getirdi─či yorumlar falan bayaa iyi. Benim favori Youtube kanal─▒m;

canla
CAN’LA ERKEK KANALI

Favori Instagram Kullan─▒c─▒s─▒

Valla a├ž─▒k konu┼čaca─č─▒m bunun i├žin de ├žok d├╝┼č├╝nmedim. ├ç├╝nk├╝ ben ┼ču an bunlar─▒ yazarken bile bu kullan─▒c─▒n─▒n payla┼č─▒m yapt─▒─č─▒na dair bildirim geldi. Asl─▒nda tek bir kullan─▒c─▒ de─čil. Birbirinden yetenekli, birbirinden sanatsever ve birbirinden g├╝zel ├╝├ž yak─▒n arkada┼č─▒n kendilerinde ‘DUENDE’ etkisi yaratan sanat eserlerini payla┼čt─▒klar─▒, hatta a├žt─▒klar─▒ yeni hesapla da kendi eserlerini sat─▒┼ča ├ž─▒karacak olan Mine Canan, Fatma ve Mehtap’ ─▒n, o ├žok uzak sanat m├╝zelerinde sergilenen eserleri, gizli kalm─▒┼č ya da bir birinden ilgin├ž yetenekleri tan─▒tt─▒klar─▒ hesap;

art-for-duende.png
ART FOR DUENDE

Favori Twitter Kullanicisi

├ťniversite ├Â─črencilerine ├╝cretsiz yemek, bilet ve kitap sa─člayan sosyal giri┼čimdir. Valla direk biyografilerinde bu yaz─▒yor e─čer ki bilmiyorsan─▒z o sizin ay─▒b─▒n─▒z. ┼×imdiye kadar g├Ârd├╝─č├╝m en samimi, en ger├žek ve en ├ž─▒kars─▒z yard─▒m yapan sosyal giri┼čim projesidir bu. Hi├ž uzatm─▒yorum. Favori Twitter Kullan─▒c─▒m;

askida
Ask─▒da Ne Var?

Favori Snapchat Kullan─▒c─▒s─▒

Kendisinin tarz─▒, yapt─▒─č─▒ i┼čler, yak─▒┼č─▒kl─▒l─▒─č─▒, k├╝lt├╝r├╝, d├Âvmeleri k─▒sacas─▒ her bir ┼čeyi OLAY! Uzun zamandan beri b├╝t├╝n sosyal mecralarda takip ediyorum ama Snapchat ├╝zerinde kesinlikle en be─čendi─čim kullan─▒c─▒d─▒r kendisi. Siz bana ‘AB─░ CIVDIVICAM YA CIVDIVICAM.’ demeden derhal s├Âyl├╝yorum. Favori Snapchat kullan─▒c─▒m;

s-47d9daa1dc5fd5dafdc35533712d2e1cc40f403e
UMUT EKER

Favori mobil uygulama

┼×u yaz─▒y─▒ e─čer ki ge├žen sene yaz─▒yor olsayd─▒m hi├ž d├╝┼č├╝nmeden, g├Âzlerimden kalpler ├ž─▒kararak kesinlikle Snapchat derdim. Ama bu sene malesef de─čil. ├ç├╝nk├╝ bu sene fark ettim ki yeni ├ž─▒kan projeleri, yeni ke┼čfetti─čim sanat├ž─▒lar─▒ en be─čendi─čim listeleri k─▒sacas─▒ m├╝zik ad─▒na olan her ┼čeyi Snapchat’ ten daha fazla seviyorum. Bu ba─člamda da bir ka├ž farkl─▒ uygulama denedim. Baz─▒lar─▒ ger├žekten inan─▒lmaz pahal─▒, baz─▒lar─▒ yetersiz ve baz─▒lar─▒ ├žok karma┼č─▒kt─▒ ama neyse ki ben arad─▒─č─▒m─▒ hem uygun fiyata premiuma y├╝kselten hem ara y├╝z├╝ ┼čahane olan birinde buldum. Benim favori mobil uygulamam;

indir
Spotify

 Favori Albüm

Onu sizlerle burada payla┼čm─▒┼čt─▒m. Hatta bu alb├╝m├╝n sahibiyle ilgili iki alb├╝m payla┼čt─▒m burada. Bu devirde asl─▒nda her ┼čeyden daha ├žok fark─▒nda olmaya ihtiya├ž duyuyoruz ya hani, heh i┼čte bu kad─▒n onu yapt─▒. Bu kad─▒n, UNUTMA, UNUTMA, UNUTMA diye avazlad─▒ ve birazc─▒k fark─▒ndal─▒─ča davet etti bizi. Toplumsal sorunlar─▒, kayg─▒lar─▒m─▒z─▒ ve daha bir ├žok ┼čeyi topluma mal olmu┼č sanat├ž─▒lar─▒n eserlerini yeniden yorumlayarak anlatt─▒ bize. Sanat icra edebilen ender m├╝zisyenlerdendir Ceyl’an Ertem. Benim favori alb├╝m├╝m;

0000000671491-1
CEYL’AN ERTEM – YUH!

 Favori Single

D├╝nya ├╝zerinde ka├ž nota, ka├ž ses, ka├ž ritm size ger├žekten mavi hissettirebilir? Bu eser ├ž─▒kana kadar ben bu soruya s─▒f─▒r derdim. Art─▒k demem. AH! Kosmos ve Mabel Matiz bu sorunun cevab─▒ oldular bende. Benim bu sene i├žinde ki favori single─▒m;

mavi
AH! KOSMOS& MABEL MAT─░Z – MAV─░

Favori Erkek Sanat├ž─▒

K─▒yamad─▒m. Yapamad─▒m. Aylard─▒r taslaklarda duran bu adam ve alb├╝m├╝ hakk─▒nda ki yaz─▒m─▒ sizinle payla┼čamad─▒m. Bana ├Âzel kals─▒n istedim evet itiraf ediyorum. Ki eminim ├Â─črendi─činizde belki de bir├žo─čunuz dikkat dahi etmeyeceksiniz. ─░lk ├Ânce o yar─▒┼čma program─▒nda j├╝riye ├Ân yarg─▒s─▒n─▒ yediren adam olarak hepimize ‘BU TUZLU MELTEM M─░ B├ľYLE GENZ─░M─░ YAKAN?’ dedirtti aylarca. Sonra Enbe’ ydi singled─▒ derken hop alb├╝m yapt─▒ ve T├╝rk Pop M├╝zi─činde ki koltu─čuna kuruldu. ─░nan─▒lmaz naif bir t─▒n─▒s─▒ var sesinin ve tonlamalar─▒, na─čmeleri, ┼čark─▒lar─▒ hissederek s├Âylemesi her ┼čeyi s├╝per bu adam─▒n. Benim favori erkek sanat├ž─▒m;

fft243_mf13861534
─░LYAS YAL├çINTA┼×

Favori Kad─▒n Sanat├ž─▒

Ben bunu da sizinle payla┼čmad─▒m. ­čśÇ Ama ben sordum o mu Tarkan m─▒ dedim siz Tarkan dediniz. Bu kad─▒n da ne ├žekti elimizden ama ya. Ne a─čz─▒ burnu kald─▒ u─čra┼č─▒lmad─▒k, ne ili┼čkisi, ne k├Âpe─či. Arkada┼č─▒m bir rahat verin de kad─▒n ┼čark─▒ s├Âylesin ya. Ger├žekten ┼ču ├╝lkede ki egosundan ar─▒nm─▒┼č, i┼čine odaklanm─▒┼č, tertemiz ├ži├žek gibi projelere imza atan mini minnac─▒k bir kad─▒n kendisi. Ben gerek karakterini, gerek g─▒rtlak yap─▒s─▒n─▒, gerek sesini inan─▒lmaz be─čeniyorum. Single single ilerleyerek yeni bir ├ža─č a├žt─▒ kendisi. Bu ├ža─čda da hepimize ┼č├╝kretmeyi ├Â─čreti. Kendi dahil y├╝zlerce belki binlece insan─▒ evlendirdi ‘Kalbimin Tek Sahibine’ siyle. En son bask─▒lara dayanamay─▒p, ‘Ben bunun da alt─▒ndan kalkar─▒m, siz g├Âr├╝rs├╝n├╝z.’ dedi bizlere geceleri dantelletmeye ba┼člad─▒. Helal olsun. ├çi├ž├ž├žek gibi de alb├╝m yapt─▒ her ┼čark─▒s─▒ ayr─▒ hit. Daha ne yapabilir ki derken Alt─▒n Kelebek t├Âreninde daha ├Ânce yap─▒lmam─▒┼č ┼čekilde g├Ârkemli ve efsanevik bir sahne yapt─▒. Bu sene ki favori kad─▒n sanat├ž─▒m;

ekran-alintisi
─░REM DER─░C─░

 Favori Grup

Da─č─▒ld─▒lar m─▒?┬áDa─č─▒lacaklar m─▒? Ama Fatma tekli ├ž─▒kard─▒? E Can Amerika’ ya ta┼č─▒nm─▒┼č diyorlar? Abi kesin da─č─▒ld─▒lar. Yok be da─č─▒l─▒rlar m─▒ hi├ž onlar. Gibi kafam─▒zdan milyon tane fikir ge├žirterek bizi krizlerden krizlere, anksiyetelerden anksiyeteye s├╝r├╝kleyen, resmi hesaplar─▒ndan yapt─▒klar─▒ a├ž─▒klamalar─▒ a├ž g├Âzl├╝ oldu─čumuz i├žin asla yeterli g├Ârmedi─čimiz grup benim ilk alb├╝mlerinden beri favori grubum. He bu arada DA─×ILMADILAR! ├ťst├╝n stalk yeteneklerimle ve m├╝zik d├╝nyas─▒ndan ald─▒─č─▒m f─▒s─▒lt─▒larla size ┼čunu s├Âyleyebilirim ki kariyerlerinin olgunla┼čm─▒┼č meyveleriyle, 4. alb├╝mleriyle, bizi bir iki ay gibi k─▒sa bir s├╝re i├žerisinde ┼čok edecekler. Benim bu y─▒l ki favori grubum;┬á

model-sarkisi
MODEL

 

┬áFavori ┼čark─▒

Her ne kadar klibi bu sene ├ž─▒ksa da asl─▒nda bu ┼čark─▒ Murat’ ─▒n 2014′ te ├ž─▒kard─▒─č─▒ alb├╝m├╝nde bulunuyor. Alb├╝m├╝ ilk edindi─čim zamanlarda ├Âyle ├╝zerinde a┼č─▒r─▒ durdu─čum bir ┼čark─▒ de─čildi ama bu sene Ocak ay─▒ gibi klibinin ├ž─▒kmas─▒yla b├╝t├╝n bir senemi ele ge├žirdi. Ard─▒ ard─▒na 3 5 15 kere falan dinledi─čim ├žoktur bu ┼čark─▒y─▒. Ki hatta arkada┼č ortam─▒m─▒zda art─▒k herkes nefret etmi┼čti bu ┼čark─▒dan. Bence Daha Derine alb├╝m├╝n├╝n bana son vuru┼ču oldu bu ┼čark─▒. Zaten Murat Dalk─▒l─▒├ž’ ─▒ m├╝zikal anlamda a┼č─▒r─▒ be─čeniyorum ve ├žok ba┼čar─▒l─▒ buluyorum. Boygar’ la bu d├╝eti de efsane olmu┼č ger├žekten. Bu sene bu ┼čark─▒ benim vazge├žilmezimdi. Benim bu sene ki favori ┼čark─▒m;

dalkilic-810x456
Murat Dalk─▒l─▒├ž feat Boygar – Leyla

Favori d├╝et

Bu ┼čark─▒dan asl─▒nda bahsettim. Bu kadar i├žime i┼čleyece─čini bilmiyordum ama bahsettim. Bu sene i├žerisinde yap─▒lan en g├╝zel i┼č birlikteliklerinden kesinlikle. Ayr─▒ca ┼č├Âyle k├╝├ž├╝k ├žapta bir bak─▒nd─▒─č─▒mda uzun zamand─▒r arabesk ve pop m├╝zik icrac─▒lar─▒ aras─▒nda b├Âyle bir d├╝et g├Ârememekteyim. Sessiz sedas─▒z ilerleyerek kariyerini, kendini her ge├žen g├╝n farkl─▒ bir platformda g├Ârd├╝─č├╝m├╝z Murat Boz’ un ‘Ben bunu da yapar─▒m.’ dedi─či i┼čtir bence. Ki zaten Ebru G├╝nde┼č’ in sesine, yorumuna veya sanat kariyerine p├╝s├╝r etmek kimsenin haddine de─čildir diye d├╝┼č├╝n├╝yorum. Benim bu y─▒l ki favori d├╝etim;

thumbnail_461086
Ebru G├╝nde┼č & Murat Boz ┬á– G├╝n A─čard─▒

 

Favori Klip

Bu adam hakk─▒nda ├žok yaz─▒ld─▒, ├žizildi. Herkes farkl─▒ bir telden ele┼čtirmeye kalkt─▒. He diyip ge├žti. Yaz─▒yor, besteliyor, ├žal─▒yor, s├Âyl├╝yor, kitap ├ž─▒kar─▒yor, resim yap─▒yor ve hepsini de ├žok ba┼čar─▒l─▒ bir ┼čekilde sunuyor. Evet kabul ediyorum insan ilk kez g├Ârd├╝─č├╝nde biraz ├žekingen kalabiliyor hatta bir s├╝re be─čenemiyor belki ama bu onun ba┼čar─▒l─▒ bir m├╝zisyen, ┼čair ve ressam oldu─ču ger├že─čini ┬ákatiyen etkilemiyor. B├╝y├╝k bir ├žo─čunluk onun ad─▒n─▒ ilk kez Eurovision maceras─▒nda duymu┼č olsa da o ├Âncesinde de vard─▒. Ve inan─▒r m─▒s─▒n─▒z ├Âyle bir iki i┼č sonra s├Ân├╝p gidenlerden de─čil. Olu┼čturdu─ču kemik hayran kitlesi Rock’n Rolla’ larla ve ekibi Team Bonomo’ yla beraber y├╝r├╝d├╝ gitti art─▒k kimse durduramaz bence. Bir dizide kullan─▒lan ┼čark─▒s─▒ farkl─▒ ┼čekilde medyaya lanse edilmeye ba┼člay─▒nca klibin gecikti─čini anlad─▒ ve derhal yap─▒┼čt─▒rd─▒. Kurgusu, ├žekimleri, sahneleri ger├žekten ┼čahane bu klibin. Benim bu sene ki favori klibim;

ekran-alintisi
Can Bonomo – Hikayem Bitmedi

Favori Film

├çok k─▒sa bir s├╝re ├Ânce sizlerle burada payla┼čm─▒┼čt─▒m bu filmi o y├╝zden bunu s├Âylerken ├Âyle ├Ân bilgi veya dedikodu niteli─činde bir ┼čeyler anlatmaya gerek duymuyorum. ┼×uraya ve foto─čraf─▒n alt─▒nda ki yaz─▒ya t─▒klayarak detaylar─▒na eri┼čebilirsiniz. Bu y─▒l ki favori filmim;

ozcandeniz
─░kinci ┼×ans

Favori Erkek Oyuncu

Hop oturduk, hop kalkt─▒k, h├╝ng├╝r h├╝ng├╝r a─člad─▒k, kahkahalarla g├╝ld├╝k. ─░zleyiciyi her b├Âl├╝m hem g├╝ld├╝r├╝p hem a─člatan bir karaktere hayat veriyor kendisi. Dizide ki oyunculu─čunu ilk sezondan beri g├╝zel sesiyle destekledi, dizi yetmedi bir de Mavi’ nin yeni y├╝z├╝ oldu. Kim ne derse desin adam yetenekli. Modelli─či de, oyunculu─ču da hakk─▒yla yap─▒yor. Benim bu y─▒l ki favori erkek oyuncum;

56e077388685763dac8f372c
─░lker Kaleli

Favori Kad─▒n Oyuncu

─░tiraf edin yukar─▒da ─░lker’ i g├Âr├╝nce g├Âzleriniz burada Bur├žin Terzio─člu’ nu ar─▒yor ama ├žok ├╝zg├╝n├╝m kendisinden g├╝zellik olarak da, oyunculuk olarak da daha fazla be─čendi─čim biri var. Ir─▒sh g├╝zelli─čiyle, modelli─čiyle, sesiyle, oyunculu─čuyla beni her b├Âl├╝m ekrana kilitleyen, ger├žekten son zamanlarda ne yapt─▒─č─▒n─▒ ve nas─▒l yapmas─▒ gerekti─čini ├žok iyi bilen ├╝├ž be┼č kad─▒n oyuncudan biri kendisi. O sadece ├ľmer’ in de─čil, hepimizin Defne’ si. Bu y─▒l ki favori kad─▒n oyuncum;

10_d
El├žin Sangu

Evet arkada┼člar en ba┼čta dedi─čim gibi ger├žekten her ┼čeyi bol ve uzun bir yaz─▒ oldu. Umar─▒m s─▒k─▒lmam─▒┼čs─▒n─▒zd─▒r. Ben de buraya i┼čte aman efendim ┼čunu giydim, bunu s├╝rd├╝m ├╝zerine ┼čunu ekledim falan yazmak isterdim ama hi├ž benim kalemim olaylar de─čil. O y├╝zden herkes kendi bildi─či i┼či yaps─▒n diye d├╝┼č├╝nerek bunu haz─▒rlad─▒m, umar─▒m be─čenmi┼čsinizdir. ┬á

Benim bu y─▒l ki favorilerim bu ┼čekildeydi, sizler de benimle en be─čendiklerinizi, favorilerinizi ya da s├Âylemek istediklerinizi payla┼č─▒rsan─▒z ├žok mutlu olurum. ┼×imdiden 2017′ nin hepimiz i├žin ┼čahane bir y─▒l olmas─▒n─▒ ve herkesin huzuru yakalayabilmesini diliyorum. MUTLU SENELER!

Huzurla kal─▒n.

*Ha unutmadan; kapak g├Ârseli hari├ž di─čer g├Ârseller Google’ dan ve sanat├ž─▒lar─▒n Instagram hesaplar─▒ndan al─▒nm─▒┼čt─▒r.┬á

