Herkese merhaba!

Biliyorum uzun zamandır buralarda olmadığım için, benden beklenen suskunluk bozma yazısı bu değildi, ama inanın bunu sizlerle paylaşmazsam içime dert olur.

Bahtiyar Özdemir’ i tanımayan olacağını sanmıyorum, aslında kendisine ve kusursuz sesine O Ses Türkiye yarışmasından aşinayız.  Ama hatırlamak adına kendisini internette bir anda fenomen hale getiren videoyu bir daha izleyelim 🙂

 

O meşhur videoyu uzun versiyon olarak Youtube üzerinden izlemek için tıklayın..

Şimdi ise sözü, müziği kendisine ait bir parça olan Lokum ile karşımızda. Açıkçası müzik hayatını çok detaylı bir şekilde bilmesem de Lokum’ un DMC etiketiyle yayınlanması kendisinin bize ‘Bu daha başlangıç, gümbür gümbür geliyorum.’ mesajı olabilir. Şarkıyı dikkatli bir şekilde dinlediğimde asla kusur bulamıyorum. Aşina olduğumuz düşük rhyme, slov olarak adlandırılabilir bir aşk şarkısı aslında. Ama şöyle bir durum söz konusu ki her zaman söylüyorum, hala çok sık albüm yapan ve derdi para kazanmak olan şarkıcıların şarkılarında asla rastlayamadığımız duygu,  bu şarkıda buram buram doluyor ciğerimize. Aşkı iliklerimizde hissettiriyor. Eminim ki platonik aşık olan yada sevgilisi ile mutlu kim varsa, hayatında aşkı tatmış kim varsa bu şarkıda kendinden bir parça bulabilecek. Bahtiyar’ ın sesinin üzerinde uçuşan naif ve özgür tınılar sizleri çok uzaklara götürecek. Kendimi tekrarlıyor gibi olacağım ama Lokum gerek müzikalite olarak gerek ses olarak harkulade kaliteli.

Berkant’ ın Samanyolu parçası ya da İrem Derici’ nin Kalbimin Tek sahibine’ si nin yanına üçüncü olarak efsaneleşir mi henüz kestiremiyorum ama düğünlerde, evlilik tekliflerinde, unutulmaz romantik gün ve gecelerde muhakkak duyacağımız ve çok kısa sürede hafızalarımızda derin yer edecek olduğu çok belli. Zaten çıkışının ikinci gününde itunes’ da 2. sıraya yerleşmesi ne kadar geniş kitlelere hitap ettiğinin kanıtıdır bence.

Şimdi sırada sizler için dev hizmetim var!

Şarkının Spotify linki işte burada!  Uygulamaya giriş yapmadan da yasal olarak dinleyebilmeniz için aşağıya bırakıyorum. Hadi yine iyisiniz 😉

Kendisine müzik ve aşk hayatında sonsuz başarılar, mutluluklar diliyorum. Umarım istediği ivmeyi ve kitleyi yakalayabilir.

Her zaman dediğim gibi, sanatın, sanatçının, kaliteli olduğuna ve başarılı olabileceğine inandığım her işin yılmaz bekçisi, değişmez savunucusuyum.

Sizlerle paylaşmak için sabırsızlandığım daha çok parça var ama sırayla. Lokum gibi şahane bir parçayla başlamış olalım. Herkes vakit kaybetmeden dinlemeye başlasın. Hadi hadi hadi! Ne duruyorsunuz?

Huzurla kalın.

