Herkese merhaba! Kayboldum sandınız biliyorum ama bomba gibi bir hazırlıkla geliyorum. İnceleyecek bir sürü albüm, film ve kitap birikti. Hepsini gerek pazar okumasıyla, gerek zamansız postlarla sizlerle paylaşacağım. Çok uzatmadan derhal konuya geçiyorum.

Bildiğiniz gibi artık müzik sektöründe, albümlerden çok singlelar revaçta. Sizlerle bugün yeni çıkan, taptaze iki şahane singlea göz atacağız.

DJ Polique ft. Atiye & 9Canlı – Kalbimin Fendi

Kolpa ft. Ece Seçkin – Hoş Geldin Ayrılığa

Öncelikle Atiye’nin sosyal medyada heyecanla ve merakla beklenen singleından bahsedelim. Kalbimin Fendi.

atiye-dj-polique-ve-9canlı.jpg

DJ Polique’ in bir projesi olarak hazırlanan çalışmada Atiye’ ye rap dünyasının yetenekli isimlerinden 9Canlı eşlik ediyor. DJ Polique’ nin Don’t Wanna Go Home şarkısının beati yeniden düzenlenerek oluşturulan singleın klibini de ünlü yönetmen Joram de Bruyne çekmiş.

DJ Polique’in bu şarkısının yeni versiyonunda Amerikan R&B’si ile Balkan ve Anadolu’nun yerel seslerini anımsatan melodiler bir araya getirilmiş. Dünyayı sallayan bir şarkının yeniden yorumlanması büyük risk elbette ama Atiye her zaman var olan cesaretini fazlasıyla göstermiş.

Açıkçası yaz aylarında sahilleri sallayacak, clublarda djlerin gözdesi olacak bir şarkı olduğu çok belli. Gerek temposu, gerek Atiye’ nin rhymelar üzerinde uçuşan naif sesi şarkıyı original versiyonundan çook uzaklara götürmüş. Ayrıca 9Canlı’ nın söylediği rap kısmı şarkıyı Top listelerinde 1 numaraya taşımak için yapılış gibi. Her ne kadar original versiyonuyla dev kıyaslanacak olsa da şarkı halkımız tarafından, şarkının tırnak içerisinde söylemek gerekirse bir cover olduğu ve Türk Pop’ u için yeniden yorumlandığı unutulmamalı. Bu tarz projelerin bence en zor kısmıdır bunu halkımıza anlatmak.

Abrakadabra’ dan sonra Atiye’ nin sesini ne kadar özlediğimi fark ettim bu şarkıda. Süslü cümleleri geçecek olursak Kerimcan’ ın deyimiyle ”Baba şarkı diye ben suss” 🙂

Şimdi biraz da Kolpa ve Ece Seçkin – Hoşgeldin Ayrılığa’ dan bahsedelim

9b6f9189a5fc5013_480x270

Şarkının sözü ve müziği Kolpa’ nın solisti olarak tanıdığımız yetenekli müzisyen Barış Yurtçu’ ya ait. DMC etiketiyle yayınlanan şarkı klibiyle birlikte yaklaşık 7 8 saat önce yayınlandı ve daha şimdiden 45.00 izlenmeye ulaşmış. Unutulmamalıdır ki emek hırsızları elbette iş başında ve şarkının netd kanalı dışında da çok fazla videosu oluşturulmuş. Yani yan yollardan da izlenip, dinleniyor şarkı. Ben resmi kanalların verilerinden bahsediyorum yazılarımda elbet.

Singlea dönecek olursak; Ece’ ye bayılıyorum! Kolpa grubunun yeri ise bende bambaşkadır. İkisi bir araya gelince benim için çöpsüz üzüm olmuş.

High rhyme olan şarkı, rock müzik ritmlerini fazlasıyla taşısada bassdrum ları duymamak imkansız. Ayrıca ayrı ayrı dinlediğimizde her ne kadar Ece ve Barış’ ın sesleri çok farklı gelsede, bu çalışmada sesleri oldukça uyumlu ve güçlü görünüyor. Duyduğum ilk andan itibaren kıpır kıpır içim, tam olarak bizleri dans ettirmek, eski sevgiliye laf sokmak amacıyla yapılmış gibi. 🙂 Nükte ediyorum elbet ama hafif bir gider yapmıyor da değil.

Eminim ki plajlarda mojitolarımızı içerken, clublarda sabahlara kadar dans ederken bu şarkıyı da çok çok sık duyacağız.

Lafı daha fazla uzatmadan toparlamak istiyorum. Her iki single da harkuladeler ve top listelerinin başında yerlerini alacaklar, bizi coşturacaklar.

Ben şimdiden bu şarkıları playlistlerime koydum bile. Sizlerde;

DJ Polique ft. Atiye & 9Canlı – Kalbimin Fendi şarkısını buraya

Kolpa ft. Ece Seçkin – Hoş Geldin Ayrılığa şarkısını da buraya

tıklayarak YASAL ve RESMİ yollardan dinleyebilirsiniz.

Peki sizleri son zamanlarda hangi şarkılar heyecanlandırıyor? Lütfen benimle paylaşın.

Bir sonra ki görüşmemize kadar huzurla kalın.

