Şuan sanki hayatımda ilk kez sahneye çıkıyormuş gibi, sanki ilk kez paraşütle atlıyor gibi, sanki ilk kez aşık olmuş gibi, sanki sizinle ilk yazımı paylaşıyormuş gibi heyecanlıyım.

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN EN SOSYAL, ASOSYAL!

Tam 1 yıl önce bugün ilk yazımı sizlerle paylaşmıştım. Şimdi dönüp bakınca çok uzak gelmiyor o zamanlar ama bu blog sayesinde çok şey öğrendim. Hayatımda var olduğu sürece bana heyecan katan şeylerden oldu bir anda. Büyük büyük rağbet görmesede az, öz ve kemik bir kadro tarafından okunmaya başladım ve her geçen gün artmaya başladı okurlarım. Bir şeyler paylaşmanın güzelliğini, birilerine faydalı olabilmeyi, bir bütünün parçası olabilmeyi daha iyi öğrendiğime inanıyorum. Elbette bana inananlar, benimle bu yolda yürüyenler olduğu kadar; yergileriyle motivasyonumu düşürmeye çalışanlar, hatalarımı beni rencide etmek için kullananlar ve bana inanmayanlar oldu. En çok onlara teşekkür etmek istiyorum. Onlar sayesinde nasıl biri olmak istemediğimi, nasıl iyi işler yapabileceğimi öğrendim.

En başlarda sadece albüm ve filmlerle ilerleyen yazılarıma hayatımdan parçalar eklemek, anlık hislerimi kelimelere döktüğüm metinler eklemek ve sizlerden gelen yorumlarla daha çok içerik üretmeye çalışmak, yaptığım en güzel şeydi.

Artık daha çok çalışacağım. Kendimi daha çok geliştireceğim.

Benimle olan, şuan bu yazıyı okuyan, destek olan herkese çok teşekkür ederim.

Bununla birlikte bir kaç özel teşekkür etmek istiyorum;

Bu iş için beni cesaretlendiren, desteği, önerileri ve örnek oluşuyla daima yanımda olan Mine Canan Çiftçi kendisi dünyanın en güzel kadınlarından olmasının yanı sıra, en güzel yürekli insanlarından. İyi ki hayatımdasın, herşey için çok teşekkür ederim. Kendisininde kullanım önerilerini ve güzellik sırlarını paylaştığı harika blogunu BURAYA tıklayarak kurcalayabilirsiniz.

Dünyanın en kocaman kalpli MiNiQ’i, her yazımı okuduktan sonra gerek aramalarıyla, gerek snapleriyle daima yanımda olan, hep daha iyi olabilmem için yardım eden canım dostum iyi ki varsın. Çokça sevgi ♥♥♥

‘Ben anlamam abi.’ diye diye en büyük destekçilerimden olan, bana her kaprisimde katlanan adam Honkiçikilopçikitom! ( o da ona taktığım lakabı okuyamıyor 😂 ) Anlamamalarınla, tüm uyuzluğunla hep yanımda ol.

Yazılarımı zorla okuttuğum, ağzından bir kaç kelime alabilmek için çırpındığım Yağmur’um sen kendini hiç bozma ben senden zorla o desteği alacağım.

Ben yazı yazmaya başladığım anda kahve yapıp yanıma gelen, sakinleşmem için hep beni telkin eden, toslamamam için durduran cânım ev arkadaşım Selim, sen olmasan ben napardım bilmiyorum.

Beni bilgisayar başında gördüğü anda yanıma gelip yazdığım her kelimeyi çaktırmadan okumaya çalışan kız kardeşim Beyza’m. Bu ne merak azıcık bekle hemen paylaşırım yahu.

Hepiniz, hep var olun. Sizleri çok seviyorum!

Reklamlar