Herkese merhaba.
Sizlere albümlerden, şarkılardan bu kadar çok bahsederken en sevdiklerimi paylaşmadığımı fark ettim. O yüzden bu yazımda sizlere çok sevdiğim şarkı sözlerini paylaşacağım. Umarım içlerinde sizinde sevdikleriniz vardır.

Papağanlar hep konuşur, sahibinin yalancısı. Her kanatla da uçulmaz ki. Bazısıyla hep düşersin.
-Hepsi/Özgür Değilim

Elimde hırs küpleri, oyuncak.
-Edis/Olmamış mı

Kır dümeni, ben yokum orda

Her istediğinde kalbimi koklayamazsın.

-Mabel Matiz/Atlar Yoruldu

Soluk, donuk bu kez yaş bu tahta.

Sarılacaksam sana yarın sabah; o zaman bırak. Kurusun geceden.
-Zeynep Bastık/Fırça

Ben bilirim beni, sizden ziyade. Kalbim virane, aşk fevkalade.
Aşk Yeniden Jenerik Müziği

I can love you more than they hate.
(Seni onların nefret ettiğinden daha fazla sevebilirim.)
-Manga/ We could be the same

Bu değil anamın ben diye büyüttüğü.

Uymuyor adamlık hamuruma böyle intikam.
-Özcan Deniz/Kalp yarası

Tutuşsun gün, yansın geceler, zamanımız dar.

-Birsen Tezer

Sen şu ömründe yürüdün mü böyle? Sevgi dilene dilene.

-Ceyl’an Ertem/Bile İsteye

Birden gecen tutarsa, güneşi çevir bana.

Sevgilim, bağışla biraz zor olsa da.

-Müslüm Gürses/Affet

Zaman aynasıdır her kişinin. Kadere borç ödenmez ki peşin.

-İrem Derici/Nerden Bilecekmiş

Sen şimdi gerdanını maviye, göğsünü bir yelkenliye, gönlünü ilk önüne çıkan yaz seferine bağlamışsındır. Vurunca dibine sakız rakısının, biraz da ağlamışsındır.

-Sibel Can(?)/Benim Yerime de Sev

Cause with your hand in my hand and a pocket full of soul
I can tell you there’s no place we couldn’t go
Just put your hand on the past
I’m here tryin’ to pull you through

You just gotta be strong

(Çünkü elin elimdeyken ve cebim ruhunla doluyken, sana gidemeyeceğimiz bir yer olmadığını söyleyebilirim. Sadece ellerini geçmişin üstüne koy, ben buradayım. Bunları aşman için sadece güçlü olmalısın.)

-Justin Timberlake/Mirrors

Belki de saklarız onu

Kalbimizde bir delik açar gibi

Belki denize ulaşır içimizdeki nehirler bir gün

Yine yazı bekleriz

-TNK/Yine Yazı Bekleriz

İçerim yanar, ah, içince

Fikri akl-ı selim terk edince

Sorarım yare ince ince

Haber et bana selâm gelince

Aşarım dağları delerek

Yollarımda bu dağlara ne gerek

Paralandı gurbet elde bu yürek

Bana köyümden bi’ selâm gerek

-Can Bonomo/Bulunmam Gerek

Bugün olmazsa, yarın olur diye..
Erteledim düşlerimi bir yabancı gülüşe.
Razı oldum işte dahası var mı?
Terk etmedim sevgilimi bir yalancı gülüşe.

-Fettah Can/Evlilik Sandalı

Yok ki gücüm, belki devler ülkesinde bücürüm
Sessizliğinle gelir hüznüm, yokluğunda gömülü ölüyüm

-Sagopa Kajmer/Baytar

Geri gelecek misin

Günahın neyse onu bilelim

Sevebilecek misin nefret gibi beni

Yoksa orda kal bebeğim

Belki de sana göre değilim

-Güntaç Özdemir/Benimle Yan

Çıkmıyor sesin, sözün mü bitti
Sustu bülbüller, mevsim değişti
Küstah baharlar güze dönüştü
Örtün üstünü, gün ışığı söndu
Levla gözünde yaşlarla vazgeçti
-Model/Levla Vazgeçti

Her gün değil her an değil her nefeste acıyor her yerim
Ne bir defa ne bin defa kalmadı göz yaşı ağlamaya

-Atiye/Sor

Yaşadıklarım ve yaşamakta olduklarım bana çok şey öğretti. Hayattan farklı hazları almak da öğrendiğim ilk şeylerden biri. O yüzden her müzik türünü, her hazzı tatmaya çalışıyorum.

21 şarkılık biraz karmaşık ve uzun bir liste oldu sanırım ama şöyle bir düşününce ilk etapta aklıma gelen sevdiğim sözler bunlardı. Elbette ki bu yazının devamı gelecek. Umarım sıkılmadan keyifle okumuşsunuzdur.

Huzurla kalın.

