OLMUŞ! 

Baya iyi olmuş bence.

Kapak fotoğrafından da anlaşılacağı gibi son dönemlerin en iyi çıkış yapan erkek sanatçısı Edis’ ten bahsediyorum arkadaşlar!

                              CB0rr3lVIAEbF3M

Kaliteli müziğe büyük ihtiyacı olan ülkemize ilaç gibi gelen kaliteli popçulardan kendisi. Pop müzik hepimizin bildiği üzere hızlı yükselip, hızlı tüketilen bir müzik türü. Bu yüzden para kazanma gayesi güden şarkıcılar genelde bu müziğe yöneliyorlar ve gerçekten müzik sanatından uzak projeler icra ediyorlar. Bu bağlamda düşünecek olursak pop müzik sektöründe kendi sözünü yazıp müziğini besteleyen gerçekten çok az sanatçıya rastlıyoruz. Kendi duygularını müziğine aks ettiren sanatçılarda kaliteli işler çıkarmış oluyorlar ve uzun süre isimlerinden söz ettiriyorlar. Edis’ te işte tam olarak böyle bir sanatçı. Kendi sözünü yazan, bestesini üreten bir sanatçı.

Çıkış parçası olan ‘Benim Ol’ ile adını tüm Top listelerinde 1 numaraya taşımıştı. Şimdi yine listelerde 1 numaraya yükseleceğini bildiğim ‘Olmamış mı?’ ile karşımızda. Şarkılarının temposu yüksek, sözleri oldukça akılda kalıcı ve duygulara tercüman. Yaşı itibariyle, hitap ettiği kesim ile arasında fark olmayan Edis gençliğin nabzını yakalamayı gerçekten çok iyi biliyor. Katıldığı bir programda ”Bir melodi belirdi birden zihnimde ve bütün gün o melodi çaldı zihnimde. Sonra derse girdim ama melodiden odaklanamıyordum. İşte o anda dersten çıkıp ‘Benim Ol’ u yazdım. Sonra sadece benim değil herkesin zihninde yankılanan akılda kalıcı bir şarkı oldu. Elbette üzerinde çok çalışıldıktan sonra son halini aldı.” açıklamasında bulunmuştu. Gerçektende öyle. Bir ara twitter da dolanırken ana sayfamda ‘Benim Ol’ un sözlerine çok sık denk geliyordum ve ister istemez şarkı melodisiyle birlikte okuyordum tweetleri. 🙂 ‘Olmamış Mı?’ da aynı tadda olmuş. Yayınlanalı 3 gün olmasına rağmen youtube da 300.000 görüntülenmeyi geçen klibi de ilk klibi kadar dikkat çekici ve aynı tarzda. Sık sık tarz değiştiren, her klibinde farklı gördüğümüz diğer sanatçılara inat Edis, tarzından ve çizgisinden kaymadan ilk klibinin farklı bir versiyonu ile karşımızda.

Bence klibi de şarkısı da Olmuş. 

                edis-benim-ol

Türk pop müziğinin yükselen yeni değeri Edis, şarkısını yazıyor, dansını ediyor, hem de yakışıklı. Bu popülerite içinde boğulmaz ve çizgisinde devam ederse Edis, herkesi tahtından edecek gibi görünüyor. Benden söylemesi.

Genel itibariyle sizlerle çok beğendiğim ve incelediğim albümleri paylaşıyorum lakin Edis hakkında da naçizane bir kaç şey söylemek, onu sizlere tanıtmak istedim. Sanatçının ilk klibi ‘Benim Ol’ a buradan, son single ı ‘Olmamış Mı?’ ya da buradan ulaşabilirsiniz.

İndirmek ve kendi cihazında dinlemek isteyen arkadaşlar da lütfen; sanata, sanatçıya ve emeğe saygı için resmi ve yasal platformlardan şarkıları edinsinler.

Sizlerin de önerdiğiniz veya çok beğendiğiniz sanatçıları, albümleri benimle paylaşmanız beni mutlu eder. Yorumlarda buluşalım!

Huzurla kalın. 

