Herkese merhaba!

Sizlerle genelde izlediğim en güncel filmleri, çıkan en yeni albümleri paylaştığımı biliyorum fakat bu sefer elimde beni gerçekten çok etkileyen bir hikayeye sahip olan bir film var. Seni Seviyorum Adamım. Film vizyona girer girmez izlemiştim lakin o zamanlar da bu mecrada değildim, bugün tekrar izleyince sizlerle paylaşmam gerektiğini düşündüm.

                                              afis

Baş rollerini yeni jenerasyon olarak adlandırılan gruptan Gizem Karaca ve Barış Kılıç’ ın paylaştığı filmde Asuman Dabak, Ayşen Gruda, Serhat Özcan, Orçun Kaptan, Yıldız Kültür gibi tiyatro ve sinemanın usta isimlerine de rastlıyoruz. Filmimizin  yönetmenliğini  Biray Dalkıran görüntü yönetmenliğini Sami Saydan, sanat yönetmenliğini Aysun Özdemir yapımış.

Söylemeden edemeyeceğim bazı sahneler o kadar harkulade ve etkileyici ki Sami beyin ellerinden öpmek istemedim değil yani.

Baş karakterlerimiz Ezel ve Berk, Berk’ in tesadüfen Ezel’ in hayatını kurtarmasıyla tanışırlar. Berk Girne’ de kendi başına yaşayan ve hayatını balıkçılık yaparak sürdüren eski bir yapımcıdır, Ezel ise ailesi ile yaşayan, makine mühendisliği öğrencisi, hayat dolu, kıpır kıpır, eğlenceli bir kızdır. Ezel her ne kadar hayat dolu biri olsa da Berk onun tam aksine soğuk ve ters biridir. Ezel’ in sevimliliğine ve cazibesine dayanamayan Berk filmimizin ortalarına doğru kendini aşka teslim eder. Bulundukları bir ortamda Ezel’ in sesinin güzelliğini fark eden Berk eski mesleğinin içinde kıpırdanmasıyla ve Ezel’ in kaybedilemeyecek bir yetenek olduğunu anlamasıyla Ezel’ e istediği ve hep hayal ettiği hayatı yaşama fırsatı verir. Çiftimiz bu uğurda çalışmalarına devam ederken bütün bu olaylardan haberiz olan Ezel’in babası durumları öğrenir. Fakat karşı çıkmasına fırsat kalmadan Ezel rahatsızlanır ve hastaneye kaldırılır. Kızının isteklerini ve hayat enerjisini kırmak istemeyen Nuri bey, kızının Berk ile çalışmasına ve görüşmesine izin verir. Ezel Berk’ in yazıp bestelediği şarkıyı öğrenmeye başlar ve iyi bir öğrenci olması sebebiyle duruma çok çabuk adapte olur. Stüdyo kayıtları için İstanbul’ a gelen çiftimizin karşına Berk’ in geçmişinden gelen bir takım sorunlar çıkar. Aksaklıklara rağmen yenilmeyen Ezel ve Berk şarkılarını kaydeder ve meşhur olma yolunda ilerlemeye başlarlar. Tam her şey güzel olacak derken Berk’ in düşmanı sayılabilecek eski bir arkadaşı Ezel’ in yeteneğini kendisi kontrol etmek için Ezel’ i kandırmaya çalışır. Öleceğinden emin olan Ezel, öldüğünde bütün haklarının Berk’ e geçmesi karşılığında teklifi kabul eder. Bunun üzerine Girne’ ye döner dönmez hastalanan Ezel hastaneye kaldırılır. Durumu öğrenen Berk derhal aşkına koşar ve sevgilisinin son arzusunu yerine getirir.

Konu itibariyle çok beğendiğim, sonu klasik biten bir aşk filmi olmuş Seni Seviyorum Adamım. Kullanılan mekanlar ve çekimlerin çok kaliteli oluşu da beni ayrı etkiledi. Tekrar belirtmek isterim ki görüntü ve sanat yönetmenlerinin önemini bir kez daha fark ettiren çekimler var filmde.

Baş rollerin oyunculuk performansları çok fazla etkileyici olmasa da kesinlikle kötü değildi. Genel olarak temposu olağan seyreden ve gerçekten izlemek için vakit ayrılması gereken filmlerden olduğunu düşünüyorum. Tüm ekibin emeğine sağlık.

Ufak bir hatırlatma; son sahnelerde size fark ettirmeden akacak olan gözyaşlarınız için yanınıza mendil almayı unutmayın.

Sizlerinde görüş, öneri ve izlememi tavsiye ettiğiniz filmleri yorum olarak bırakmanız beni mutlu eder.

Huzurla kalın.

