Herkese merhaba!

Sizlere gündemde ki çok popüler ve bir o kadar da sinir bozucu bir oyundan bahsetmek istiyorum. aa.

Aslında mükemmel bir beceri oyunu. Ekranda kolları olan büyük bir çark var. Elinizde oynadığınız bölüme göre farklılık gösteren adette sayılar/ toplar var. Amaç bu sayıları/ topları merkezde ki çarka bağlamak. Bölüm geçtikçe çarktaki kol sayısı, kolların düzeni, aralıkları değişiyor. 25. bölümden sonra ise işler karma karışık oluyor. Çark birden hızlanıp, yavaşlıyor. 35. bölümden sonra da çarkın hızlanıp, yavaşlamasına tam alışmışken yeni bir durum geliyor. Sağa doğru bir hızlı bir yavaş giden çarkımız bu sefer aniden sola dönüyor. Elinizde ki topların/ sayıların tamamını birbirlerine değdirmeden merkeze bağlamayı başarabilirseniz bölüm atlaya biliyorsunuz. Bazı arkadaşlarım bölümleri tek oynamada geçebilirler iken, bazı arkadaşlarım her bölüm için saatlerini ayırıyorlar.

screen322x572

Bu, ekranın ikinci bölümde oynanışının görüntüsü. Elimizde kalan 3 sayıyı/ topu da yerleştirirsek;

aa-55730-44

Bingo!! Bölümü geçmiş oluyoruz. Ama yerleştiremezsek;

aa-oyun-2

Bölümü tekrarlamak zorunda kalıyoruz.

Aslına bakarsak arkadaş ortamlarımızda sağlık dozda oynadığımızda çok keyifli, güzel bir oyun. Ama benden size ufak bir tavsiye yalnız kaldığınızda veya yatağa girip ”Biraz oynayıp yatarım yaa.” dediğiniz zamanlarda tamamen uzak durmanız gereken bir oyun.

Çok samimi olduğum bir arkadaşımın vasıtasıyla keşfettim. Bırakamıyorum. Hatta öyle ki dün bir hırsla telefonumdan kaldırdım daha sonra dayanamayıp tekrar yükledim.

Hem android hem iOS işletim sistemlerine uygun olması son derece popüler olmasının başka bir sebebidir bence. Ayrıca App Store’ da ve Google Play’ de ücretsiz.

Aman diyim sinirlenip telefonunuzu fırlatmayın.

Huzurla kalın…

