Herkese marhaba!
Daha önce sizlerle Mucize filmi hakkındaki görüşlerimi paylaşmıştım. Şimdi de sırada yine vizyonda olan filmlerden Bana Masal Anlatma var. 
                                   037788
Yönetmen koltuğunun ismi ve aynı zamanda filmin senaristi, Leyla ile Mecnun dizisinden beri çok severek takip ettiğimiz Burak Aksak. Filmin kadın başrolünde Güneşi Beklerken dizisi ile yıldızı parlayan oyunculardan Hande Doğandemir’ i, erkek başrolünde ise Behzat Ç dizisinden tanıdığımız Fatih Artman’ ı görüyoruz. Filmin kadrosunda başroller dışında; Berat Yenilmez, Sadi Celil Cengiz, Devrim Yakut, Tarık Ünlüoğlu, Cihan Ercan, Burcu Biricik, Ercan Yazgan, Cengiz Bozkurt, Erdal Tosun, Ani İpekkaya yer alırken Gökçe Bahadır’ ı ve Gürkan Uygun’ u konuk oyuncu olarak görüyoruz. Filmin sürpriz ismi ise Yılmaz Erdoğan.
Uzun zamandır merakla beklediğim filmler arasındaydı bu film de. Zira kadroya ve set ekibine şöyle bir göz atınca gayet işinin ehli ve televizyondan tanıdığımız başarılı simalara rastlıyoruz. Eğer filme girmeden önce senaristi bilmiyor olsaydım film esnasında kesin ‘ Abi bu film kesin Burak Aksak’ ın kaleminden çıkmıştır ya.’ diyebileceğim tatta bir filmdi. Burak Aksak’ ın alışık olduğumuz hem fantastik, hem eğlenceli hem de hafif muzip yapısını fazlasıyla içeriyor film.
Çekingen ama inatçı dolmuş şoförü başrolümüz Rıza, kendi halinde, kendi sorunlarıyla uğraşan biriyken, hiç beklemediği bir anda karşısına çıkan Ayperi ‘nin hayatına girmesiyle, hayata daha farklı bakabileceği bir açı yakalar. Rıza kendi çabalarıyla Ayperi’ nin kahramanı olmaya çalışırken, Ayperi de onu esaretinden kurtaracak kahramanını aramaktadır. Rıza’nın umutlarının tükenmeye başladığı noktada imdadına babası yetişir ve son umut kalesini kaybetmek üzere olan oğlunu kurtarır. Yeniden ayaklanan Rıza ipleri eline alır ve hem yıkılma tehlikesiyle karşı karşıya olan mahallesini ve hemde sevdiceği Ayperi’ yi yeniden kazanma yolunda ilerler. Ve film bütün bu kahraman olmaya çalışma, kahramanını bulmaya çalışma örgüsü içinde devam eder.
Açıkçası ben filmin çok daha başka biteceğini tahmin etmiştim, istemiştim. Ama Türk sinemasının tabiriyle filmimiz ‘Mutlu Son’ la sonlanıyor. Dürüst olmak gerekirse film, tahmin ettiğim kadar çok iyi değildi. Az dan çok vasat buldum. Kesinlikle gidin diyebileceğim kadar harkulade olmasa da, izlenmez yahu bu film denebilecek kadar kötü değildi. Yada ben çok daha fazla beklediğim için bana öyle geliyor. Ama hepimizin bildiği gibi güzellik göreceli bir kavramdır.
Her ne şekilde olursa olsun büyük bir prodüksiyon ve çok iyi bir kadro ile hazırlanmış, büyük emek harcanmış, güzel ve keyifli bir film. Emeği geçen herkesin ve Bkm’ nin ellerine sağlık.
Sizlerinde görüş, önerilerinizi, izlememi tavsiye ettiğiniz filmleri yorum olarak bırakmanız beni mutlu eder.
Huzurla kalın.
